I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

سند خونه رو قولنامه کرد برام

دیشب فهمیدم ششم سالگرد عروسیمون بوده ،بهش گفتم دیروز ک بچه ها خونمون بودن میشد سالگرد عروسیمون رو  برگزار کنیم و جشنی باشه ،گفتش ول کن بابا حوصله داری 

جواب دادم آره اون عروسی رو آدم یادش نیاد بهتره، گفت همه مشکل دارن تو زندگیشون گفتم اینطوری ؟ مثل من؟ 

گفتش تا حالا بی انصافی کردم باهات؟ ماجرای عیادت از مادر سکته ایش رو یادآور شدم بهش،ماجرای جشن زایمان نگرفتن و اینکه سر سوالی ک آبجی بزرگه‌ش ازم پرسیده بود و جواب دو جمله ای چ دعوایی باهام کرد تو ماه نهم حاملگیم و چند تا ماجرای دیگه. بهش گفتم تو اینا منو نفروختی ب خانواده‌ت ؟ باهام بودی؟!! 

قبول کرد و بعدش یک ساعت آسمون و ریسمون .انقدر قصه بافت ک رسید ب اینکه ب جبران کم گذاشتنام خونه رو میخوام ب اسمت بزنم .گفتم برا ماشین هم همین قصه ها رو شنیدم ،سخن تازه بگو .. گفتش پاشو قلم و کاغذ بیار بنویسم برات 

سریع آوردم براش :) نوشت و امضا کرد و منم امضا کردم 

ولی کو ذره ای دلخوشی، نه اعتباری داره و نه اون براش ارزش قایله 

شش سااال گولت نزدن ک به همه چی بی‌اعتماد باشی،دلم برا خودم می‌سوزه :/ حقیقتا می‌سوزه ولی نه جایی برا رفتن دارم نه دلی برا موندن

۹۸/۰۵/۰۹
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی