I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

نامزدی آبجی

نامزد کرد و وقت حلقه دست کردن و این ادا و اصولا من نبودم.کجا بودم؟

رفته بودم دنبال شوهر، ماشین نداشت و آوردمش خونه مامانم

بهتر که نبودم ، بیشتر شبیه مهمون ب نظر میرسیدم اینطوری !!

از همه شون هم خوشم نمیاد مخصوصا مامانش و داداشش و آبجیش :)))) سر مهریه بدجور ازشون بدم اومد.

شوهر وقت برگشت به خونه گفت دلم میخواد برا تو و دخترمون طلا بخرم گفتم باز دیدی یکی برا زنش طلا خرید جو گیر شدی؟؟؟؟

آخه کسی ک تا حالا برا زنش یه شاخه گل نخریده طلا میاد بخره؟!!:))))

ولی می خواست خودشو نشون بده یه جوری ؛ آخر مراسم گفت من تو خونه ظرف می شورم و غذا می پزم تا وقتی خانومم از سرکار میاد با هم بخوریم...کلی از خودش تعریف کرد... با خودم فکر میکردم که آره دیگه ،باید یه چیزایی باشه که به خاطرش بمونی و تحمل کنی و دلم خوش شد و گرم شد و فلان شد و آره و اینا

مهربونه، زود می بخشه و زود یادش میره، وقت مهمونداری بیشتر اون غذا می پزه و هزار تا چیز دیگه که این زندگی رو قابل تحمل می کنه مثل من لابد که هزار اخلاق بد دارم و صد تا خوب :))

۹۸/۰۵/۱۵
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی