I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

نگهداری از دخترک

دخترم سرما خورده حسابی و این دو روز گذاشتمش خونه مامانم

با امروز میشه سه روز که صبح ها میبرم و اونجا میذارمش و بعد از کارم ناهار میخورم و شب میام خونه.

دیروز یعنی روز دوم مامانم بهم گفت بیا و دخترتو بذار پیش منو بهم پول بده براش ( مامانم پرستاری میکنه از بچه ها) نمی تونستم بگم نه که !!

بهش گفتم نمیتونم پولی ک از بچه ها میگیری رو بهت بدم گفت تو بهم دویست بده، باید جاهاز بخریم واسه آبجی و تو بیا دخترت رو بذار اینجا .نبرش مهدکودک.

گفتم باشه ولی بابا چی؟ گفت اونم بدونه تو پول میدی کوتاه میاد .کارت که تموم شد من وسیله های دخترت رو آماده می کنم و کیفش رو میذارم دم در تو فقط بیا بغلش کن و ببرش

بهم برخورد یعنی ناهار رو نمون اینجا! اینش که مهم نیست زیاد البته ؛مهمش اینه که فاصله خونه مامانم تا خودمون زیاده تقریبا و تو این گرمای ساعت دو و نیم سه ظهر از خونه مامان ببرمش خونه خودم خیلی گرمش میشه، بعدم ک اونجا کلی بچه هست و تاب و سرسره.ولی خونه مامان نباید تای رومیزی بهم بخوره و دست به چیزی نزنه و مامان  کم حوصله هم هست یه کم . و وقتی بحثمون بشه با دخترک هم سرسنگین میشه

خلاصه که نمیتونم بگم نه و دلم نمی خود بگم آره

تقصیر شوهرمه چقد گفتم نبرم خونه مامانم چی میشد یه روز پیش دخترک می موند تا حالش بهتر شه؟!! 

مامان با خودش حساب کتاب میکنه : اینا مریض میشه میان میذارنش اینجا بذار وقتی حالش خوبه هم نگهش دارم دیگه

هزینه مهد کمتر صد و شصته به این چهل تومن مشکلم نیست، مشکلم به طرز برخورد ادماست. ششصد حقوق میگیرم و همه براش نقشه دارن...شوهرم، مامانم......

از خیلی قبل تر از اینا ثابت شده بود خانواده م تا جایی که براشون چیزی بماسه اصطلاحا ، خانواده م هستن ولی چکار کنم که شوهر زبون نفهمی دارم و از طرفی هم نمی خوام خیلی بهش واضح حقیقت رو بگم ؛ خجالت می کشم انگاری.خدش هم که نمیفهمه شکر خدا 

هعیییی

۹۸/۰۵/۱۷
Ell

نظرات  (۱)

دخترتون چند سالشه؟ خودش کجا رو ترجیح میده؟ اگه مهد بیشتر دوست داره و برا رشد ذهنی و عاطفیش بهتره به نظرم تعارف نکنید. خانواده خیلی رک هستن، شما هم مثل خودشون برخورد کنید.

 

پاسخ:
سه سالشه و مهد رو دوست داره و البته خونه مامانم رو ترجیح میده 
چیزی ک مهمه الان برام اینه ک مثل خودم و آبجی‌م بزرگ نشه واقعا مدل تربیتش رو نمی پسندم
و اینکه مهد هم مهارت اجتماعی رو بالا میبره براش و کار گروهیرو تا حدی میفهمه و ارتباط با همسن و سالاش و دعوا و اینا رو براش روشن میکنه چیزی ک خونه مامانم نداره براش  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی