I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

پیشنهاد کاری خوب

کاری که الان دارم خوبه ،ساعت کاری خوبی داره،معمولا تو دفتر خودم تنهام و این خیلی خوبه برام ؛ و تمیز و راحته ولی بیمه نمی‌کنه منو و از رییسم متنفرم 

دیروز کلید رو توی ماشین شوهرم جا گذاشته بودم و اونم با همون ماشین رفته بود شهر دیگه ای و من با رییس تماس گرفتم که کلید ندارم رییس گفتش نیستش و اگر تونست کلید رو به دستم برسونه برم دفتر و گرنه هیچی 

کلید به دستم نرسید و من بیکار بودم ،پس رفتم به اون یکی محل کار (اونجا من اسما کارشناسم و خودم نمیرفتم ) گفتش یکی دو ساعت پیش بازرس اومده و اخطاریه دادن که چرا شما نبودید و باید بریم اداره. رفتیم اداره و گفتن باید فول تایم اونجا باشی و گرنه سری بعد رییس رو جریمه میکنن منم به رییس گفتم اگر بیمه و حقوق دریافتیم خوب باشه میام و گرنه برام به صرفه نیستش 

قرار شد فکراشو بکنه و بهم خبر بده ولی شوهرم چی؟؟ نگرانم قبول نکنه آخه اونجا حالت فروشگاه طوری داره و رفت و آمد زیاد میشه با اینکه کارشناسم و تایم کاریم احتمالا کمتر از اینجا هم باشه و دریافتیم بیشتر از اینجا...

خودم میخوام دو تا رو با هم داشته باشم یعنی صبح بیام اینجا و بعد برم خونه و همین حقوق نصفه رو برا اونجا داشته باشم ...ولی دنیا به دلخواه من نیست ،هیچی به دلخواه من نیست ،حتی زندگی و شوهر 

پس باید منتظر دستور شوهر بمونم و البته منتظر موقعیت خوبی برا گفتن این مسئله 

چون از دیشب که از اون شهری که رفته بود برگشته همش گیر داده و حوصلشو ندارم،اعصاب دعوا و گیر دادن ندارم ...خسته و بی حوصله و بی اعصاب و داغون و امیدواااارررر!  به نحو پوچ و کثیفی امید دارم همه چی بهتر میشه ...بهتر که نمیشه خود به خود ،خودم بهترش می‌کنم با دستای خودم می‌سازم همه چیز رو بعد نگاه می‌کنم و حظ‌شو می‌برم مطمئنم 

فعلا برا اون روزا سرپام و گاهی سینه خیز خودمو میکشم جلو 

فردا بهتره:)))

 

 

 

۹۸/۰۶/۱۲
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی