I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

فحش

دیروز رفتم دخترم رو از خونه پدرشوهر بیارم خواهرشوهرم بیش از ده مرتبه به دخترک فحش داد :تو روح پدرت! تو 
گوش‌های بابات! پدرسگ 
اینا رو به خنده و بازی می‌گه ولی واکنش دختر کوچولوم همونه که هممون وقت فحش شنیدن داریم عصبانی بود و به پرخاش میگفت: تو روح پدر خودت! به بابام نگو! بابام رفته سرکار!
بهش گفتم فحش نده می‌گه به بچه نمی‌گم که به داداش خودم می‌گم!!!!!!
نشستیم تو ماشین دخترک می‌غرید تو روح پدر خودت ،تو روح پدر خودت لیدم (به ر گاهی ل می‌گه)
عصبی شدنش رو می‌بینم ،دختر شاد و مودبم😞 دختری که راه می‌رفت و شعر میخوند و قوبول لوپّات بشم من می‌گفت، حالا عصبی جواب فحش‌ها رو زیر لب می‌ده ... خشم فروخورده‌شو به وضوح می‌بینم 
خواهرشوهرِ عصبی و بی ادب و کمی آن نرمال داره دخترم رو عصبی و پرخاشگر می‌کنه و بی‌نهایت دلگیر و دلخور و عصبی هستم 
جالب اینکه دخترش به سن و سال فسقل که بود برده بودن بچه‌شو مشاوره و گفته بودن افسردگی داره!!!!!
کاش ببرمش مهد ،کاش شوهرم کوتاه بیاد 
سال پیش دو ماهی برده بودمش اونجا و دختر شادم جیغ جیغو و عصبی شده بود و امسال چون دختر خواهرشوهر می‌ره مدرسه شوهرم گفتش شاید دیگه مشکلی نباشه 
برای من اما مثل روز روشن بود دلیلش رفتار خواهرشوهرمه

+++++++++

این قضیه برا حدودا یه ما پیش بود و چند روز بعد رفته بودم اونجا گفت با من بازی نمیکنه و بوس بهم نمیده ،گفتم بس که بهش فحش میدی ...درک می‌کنه داری بهش حرف بدی می‌زنی،باز گفتش من به بچه فحش نمیدم که ..گفتم اگر یکی تو خیابون اینا رو بهت بگه بعد بگه با تو نبودم تو قبول می‌کنی ؟!! چیزی نگفت بهش گفتم توقع ندارم قربون صدقه‌ش بری ولی توقع دارم بهش فحش ندی اذیت می‌شه 

چیزی نگفت ...بهش برخورد و این رو فهمیدم ولی دیگه چیزی بهش نمی‌گه اینو مطمئنم چند روزی بی توجه بودیم به فحش‌هاش گاهی هم عمدا وقتی حرف بدی می‌زد بهش نگاه نمی‌کردم و وقتی میپرسید چرا جواب نمیدی می‌گفتم گوشام حرفای خوب می‌شنوه عزیزم می‌شنوه لطفا می‌شنوه 

و خدا روشکر الان حرف بدی نمیزنه جز هِی که مشکلی ندارم باهاش :)))

و تقریبا کاری به کار دخترم نداره که این رو هم موافقم باهاش؛)

۹۸/۰۷/۲۱
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی