I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷ ق.ظ

گردنبند طلا

من نمیدونم چرا با این اطلاعات عمومی ضعیف تنها تنها می‌رم خرید می‌کنم سرِ خود؟؟!

دیروز ظهر رفتم گردنبند خریدم و می‌خواستم آخر این ماه برم دستبندش رو هم بخرم ؛امروز صبح رفتم خونه مامانم و بهشون نشون دادم ،مامان و آبجی کوچیکه دوتاشون گفتن پولت رو بده و گردنبند بهتری بگیر وقتی دستبند(تک پوش) به اون بزرگی داری دستبند اصلا برات جلوه نداره و گردنبند خفن‌تری داشته باشی به از این که گردنبند و دستبند کوچیک تر بخری

خلاصه که خام شدم و عصری می‌رم گردنبند بزرگ‌تری بردارم 

خدایی هم دلم با اون بود اصلا :)))

ولی عدم استقلال رو نمی‌رسونه این موضوع؟!! درسته که خودم تصمیم گرفتم با پولم چی بخرم،درسته که اون یکی گردنبند هم دلم رو برده بود ولی این که خرید کنم و بعد پس بدم و چیز دیگه بردارم عدم ثبات و از اون بدتر عدم استقلال رای نیست عایا؟!!!؟؟؟؟؟

این فکر داره من رو می‌خوره آخه :)))))

ولی این که اون گردنبند مال من باشه حس بهتری بهم می‌ده 

۹۸/۰۷/۰۸
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی