I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ق.ظ

لاک پشت خانگی

خرداد بود انگاری 

صبح پا شدم برم سرکار که کنار چهارچوب در از طرف خیابون چند تا پلاستیک شکلات دیدم و دستمال کاغذی ،باد آشغال‌ها رو آورده بود اون گوشه . گفتم حالا بخوام برشون دارم مجبور میشم برم تو خونه دستامو بشورم و خشک کنم و کرم بزنم  اوووو ولش کن بابا عصر میام تو خیابون  جمعش میکنم دیگه 

فردا صبح که در رو باز کردم ماشین رو ببرم بیرون باز اینا رو اعصابم بود گفتم بذار با پام جابجا کنم حداقل باد ببره یه کم اونورتر مجبور نباشم جمعشون کنم 😁😂 اومدم جلو که با پا شوتشون کنم یهو یه لاکِ لاک پشت، کوچیکتر از کف دست خودم دیدم ...لاک نبود لاک پشت بود واقعا!! واااای از ذوقی که کردم خیلی کیوت بود لامصب ..با دست برداشتم و اومدم تو ،شوهرم خواب بود بیدارش کردم گفتم بذارش تو تشتی چیزی بهش کاهو بده و خداحافظ 

سریع رفتم برسم به کار و بارم 

حدود دو ماه بعد ...شب بود حدودای ده اینا شوهرم برا گلکار تو پیاده رو سمت حیاط کوچیکه دور باغچه ای میذاشت ما هم کنارش بودیم، همسایمون از یه شهر دیگه اومدن خونشون و ما رو تو کوچه دیدن رفتن لباس عوض کردن و اومدن نشستیم به حرف زدن یهو نمیدونم چی شد گفتم لاک پشت پیدا کردم ،نه گذاشت نه برداشت گفت عه لاک پشت دختر بزرگه منه که گمش کرده بود ... بعد خودش جوری که تعریف میکرد یک ماه بیشتر لاک پشت رو گم کرده بودن اونم به اون کوچیکی طفلی !حتما بلایی سرش اومده بود بعد من ورداشتم ژومینو(لاک پشتم)رو آوردم بیرون که دختر کوچیکه همسایه گفت نه مامان اون لاک پشته از ژومینو بزرگتر بوده و همسایه گفت نه همینقدر بوده ،منم زود گفتم اگر اونموقع انقد بوده لابد تا حالا خیلی بزرگ شده 😂 گفتش دختر !همینه 😑

بعد هم گفت لاک پشت پتِ خیلی خوبیه به شرطی که غصبی نباشه و مال خودت باشه ... بعد هم شوهرم خودشو انداخت وسط گفت من برا خودمون یکی میگیرم این رو برمیگردونم ،منم گفتم من نمیدم کلی بهش دل بستم فسقل هم همینطور 

 

خدایی من با این همسایه و شوهر چه کنم 

خیلی خوبن خیلی هوامو دارن ولی آخه ژومینو غصبیه چه حرفیه میزنی به من تو رو خدا نیگا کن آخه

ژومینو خودش اومده چسبیده به در خونمون ...بعد از تاریخی که همسایه میگه قشنگ یک ماه بیشتر گذشته که من ژومینو رو دیدم ... از خونشون که ندزدیدم میگه غصب کردی 

۹۸/۰۷/۲۱
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی