I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ

خودسانسوری

دلم میخواد انقد بنویسم که دستم خسته شه و کیبورد داغ کنه ولی اینکارو نمی‌کنم چرا؟ چون می‌ترسم کسی منو بشناسه ،کسی صدامو بشنوه ،حرف‌ها و فکرهامو بخونه... منظورم از کسی کسیه که منو بشناسه 

می‌خوام از آبجی و نامزدش بگم از خودم و دخترک و شوهرم ،از مامانم ،از آبجی بزرگه از خانواده شوهرم از کارم از فکرهام برا فردا و فرداها  ولی اینجا هم زبونمو بستم و قلمم رو 

 

چقد دلم یه دوست می‌خواد ولی وقتی به رابطه داشتن و چگونگیش فکر می‌کنم بی‌خیالش میشم 

کاس شوهرم همراه‌تر بود کاش اعتمادم بهش بیشتر بود ... 

فعلا که اه به همه چی 

۹۸/۰۶/۰۵
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی