I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

در جستجوی کار

بهتون نگفته بودم وقتی از بیمارستان مرخص شد دخترم عاشورا بود و روز بعد رییس گفت ده بیا دفتر . چند دقیقه قبل از ده هم زنگ زد که رفتی دفتر جای من بشین

شصتم خبردار شد رفتم تو دفتر و دیدم دختر خانومی نشستن جای من و بهش گفتم برا کار دفتری اومدی  و دیدم جای  من اومده و قراره عصرها هم بیاد(قبلا رییس بهم گفته بود عصرها هم بیا گفته بودم حقوق رو بیشتر کن که عصر بیام دیگه چیزی نگفت در این مورد)

خلاصه وقتی رییس اومد بهش گفتم اگر جای من اومدن مشکلی نیست و من میرم گفتش نه اومده یاد بگیره ازت بعدش عصرها فقط بیاد.هر چی بلدی رو یادش بده و من دادم 

دیروز عصر رفتم پیش فروشگاهی که کارشناس می خواست و بهش گفتم قبول میکنم کاشناست بشم 

حقوقش از اینجا کمتره ، ساعت کاریش هم کمتره هشت  تا دوازده و نیم ساعت کاری اونجاست گاهی هم عصر باید برم احتمالا با دریافتی پونصد ،ششصد

دیروز آگهی زده بودن نیرو میخوان برا کار تعمیر طلا و این چیزها می خوان زنگ زدم میگه صبح نه تا یک ،عصرها هم پنج تا نه شب ..گفتم حقوق چقده گفت اولش کخه داری یاد میگیری و هیچی بعدش ششصد !!!

دیگه امروز رفتم جهاد و نامه درخواست دادم که کارشناس اونجا بشم 

 

ته حقوق این ماه من صد و هفتاد مونده زنگ زدم به رییس میگم واریز نمیکنین میگه نه تا الان هم که اینقدر میدادم اشتباه کردم ...قشنگگگ داره اذیت میکنه .البته میدونه گیر پولم و اخلاقش همین مدلیه,حقوقم رو باید به التماس ازش بگیرم همیشه ذره ذره میده بهم 

خدا رو شکر دیگه نمیبینمش البته اان تو دفتر نشستم :))

۹۸/۰۶/۲۴
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی