I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲ ب.ظ

تسویه حساب

اونروز تلگرام شرکت قبلی رو چک کردم و دیدم یه نفر رو ادمین کانال کردن و پسری متولد هفتاد و سه هستش(مرسی بیو)

(دخترخانومی که اونروز جای من نشسته بود تو شرکت فقط دو روز دوام آورد و فرار کرد)

با خودم گفتم خوبه حالا به کلید نیاز داره و بهم پول رو واریز میکنه ،و درست بود .زنگ زده بود به شوهرم !! که خانمت کلید دفتر رو بهم نمیده و چون به حرف‌های شوهرم اطمینان ندارم نمیدونم چه جوابی بهش داده 

شب که اومد گفت رییس قبلی بهت زنگ زده گفته تسویه کرده کامل و تو کلید رو نمیبری براش زنگ زدم بهش و گفتم مسیج بانک بهم نرسیده گفت اسکرین شات رو میفرسته برام منم گفتم امشب یا فردا صبح کلید رو میرسونم بهت 

و وقتی عکس رو باز کردم تسویه پرتابل‌های ماه قبل رو دیدم که قبلا واریز کرده بود 

بهش یه پیام بلندبالا دادم که برا همین کاراته که نمیخوام باهات کار کنم تسویه کن کلید رو بگیر و پیامی جز تسویه بهم نده وگرنه شوهرم بعنوان مزاحمت برخوردش متفاوت خواهد بود و البته این‌ها رو شوهرم گفت بنویسم و من چند تا چیز دیگه هم میخواستم بگم بهش که گفت نه همین‌ها بسه براش

امروز که داشتم اکانت شرکت رو چک‌ می‌کردم دیدم دیگه اون پسره ادمین نیست و حذفش کرده و باز‌هم به کلید نیاز نداره انگار چون خبری ازش نیست فعلا 

۹۸/۰۷/۰۳
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی