I'm Ell

اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم
  • I'm Ell

    اینجا بلند‌بلند فــکــر می‌کنم

مشخصات بلاگ

گاه‌نوشت‌های زنی به نام Ell

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بعد چی شد

شب که اومدم خونه دخترک خوابش برده بود تو ماشین و خوابوندمش 

آش از خونه مامانم آورده بودم واسه شوهرم براش کشیدم و با هم ساخت ایرا دو دیدیم یه کم ،دخترک اومد تو اتاق پیشمون و رو دست باباش خوابید یه کم حرف زدیم و بعد اوکی داد واسه تتو خط چشم و من باااورم نمیشد که موافق بود 

نمیخوام به این فکر کنم موافقه چون که آبجی کوچیکه‌ش میخواد هاشور بزنه ابروهاشو، 

چون وقتی گفتم می‌خوام برم تتو بزنم پرسید ابروهاتو؟!! 

بعد هم ک شب با قلبی مطمئن و دلی آرام خوابیدم چون خوشحالم براش و از صبح همش دارم بهش فکر می‌کنم که چه مدلی بزنم بهتره 

پایین و بالا یا فقط بالا

واهاهاهای چقده خووووووبه 

نصفه های شب هم دست گذاشتم رو پیشونی شوهرم دیدم تبش کلا قطع شده ،خودمم حدس می‌زدم برا خستگی باشه ضعف و تبش ... صبح هم سرحال پا شد رفت سر کار 

 

۹۸/۰۷/۰۶
Ell

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی